Alla inlägg den 18 juni 2018

Av Krister - 18 juni 2018 21:13

 

 

Eftersom mitt sällskap ville att vi skulle mötas upp på Espresso House idag, så fick det bli så. Förra gången jag var där beställde jag en vanlig bryggkaffe, men fick något blaskigt som man skulle shotta om inte styrkan var till belåtenhet. Det blir ändå inte riktigt bryggkaffe av det. 

Nu beställde jag en cappuccino med skummad mjölk som också skulle tillsättas med en shot om det var för svagt, det handlar väl snarare om en kaffedrink och innehöll inget tillsatt socker. Även om det smakade mest skummjölk gick det ner och var rätt okej i smaken.

 

Om man inte säger till i kassan innan är det en stor mugg som gäller, det finns en mindre mugg att välja på också. De små tunna chokladbitarna serveras bara till espresso, jag beställde en minibrownie som jag tog en kaffesked av. Totalt 63 kronor.

Annars gillar jag miljön, men idag blev det rätt stökigt när en missbrukare tiggde om en kaffe utomhus.

 

Bilder från Märsta centrum och Sigtuna stad mot eftermiddagen.

 

 




         





  




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards