Alla inlägg den 29 december 2020

Av Krister - 29 december 2020 21:54


Det gick fort att få hjulen till bilen levererade till upphämtningsadressen i Kungsängen i förmiddags. Beställde en uppsättning begagnade sommarhjul på lättmetallfälgar via nätet för tre dagar sedan och hämtade dem i Brunna industriområde.

 

Printade ut orderbektäftelsen från Outlook som jag skulle ha med mig vilket var rätt besvärligt, men tekniken fungeradeJag hade helst betalt summan för hjulen direkt på plats med betalkort istället för andra betalningsalternativ som erbjuds.

Eftersom personalen på däckfirman som förvarar mina däck utanför Tierp har ledigt under mellandagarna ligger hjulen kvar i skuffen över nyårshelgen.


Det är lätt att bli dagvill såhär i mellandagarna, men idag är det faktiskt tisdag, den sista för året. För fjorton dagar sedan åt jag årets jultallrik på Ikearestaurangen i Boländerna. Ägghalvan saknades på tallriken, så jag fick säga till. Ett konstigt år men man vänjer sig.


 

   



 





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards